Tuesday, August 10, 2010

"*STAR...*"


segala bagai tersurat...
kau jauh sangat...
aku xmampu nak gapai kau..
aku manusia biasa je...
mybe bila aku dah de super power..mybe boleh..
aku pon xtahu....
sedih sangat..
kengkawan kau pon..
aku rasa kengkawan kau pon xsuka aku...
diowg semua pergi jauh....
malam jadi gelap sangat....

kadang-kadang...
aku harap sangat-sangat.....
kau sedar kehadiran aku......
disebalik kerdipan kau yang sentiasa bersinar...
kau sentiasa mengembirakan manusia yang melihat kau....
tapi....
kau xsedar aku....
aku sentiasa memerhati kau dari jauh....
tapi......heran...
bila aku menghampiri kau.....
cahaya kau menjadi malap....
aku takut...akukah puncanya??????...

salahkah kalau aku sekadar memerhatikan bintang tu  dari jauh...?
semua orang sukakan bintang....
kalau lah xda bintang...
malam akan jadi suram sangat..
sso...
salahkah kalau aku menyukai bintang itu...?
aku xmahu melukakan hati sesapa..
sooo aku pergi jauh...
jauh sangat.....
sampai kau xkan dapat melihat aku lagi....




No comments: