Monday, August 9, 2010

fly~..FLY~..laalalala...GIRLS day out

with my roomate- nina~fatin~sal




lalalalalal~.."FLY~".???.....
tuu ar perkataan pertama aku dengar bila masok kolej ni..
hahah fly???...
first2 aku ingatkan.......
"ermm xingat pape..hahahah"...
lantaklah diowg nak sebut apa pon..aku xkisah...tapi kekadang pikir gak...pelik tol kat cni...fly??..fly nak gi mne???.."fly"..??..."terbang"??...waaahhhh pelik2...hahaha sudah2 padamkan dari ingatan...bukannya penting pon....xoxoxo~

AKHIRNYA...oooooooooooooooooooooooooooooooo...
bawu pahammmmmmmmmmmm.....
"FLY"..tu...."OUTING"..ke...
ish..ish..ish..diowg niii...xde ayat lain nak guna ke??...
hahahaha..

Oyeahhh~!!...selama beberapa minggu kat cni..akhirnya...
berjaya gak kiteowg loloskan diri dari kehidupan yang penuh cabaran n dugaan ni...hahaha
time nihh kiteowg sebenarnya xde niat kat hati nak pergi sungai petani...
juz ingatkan nak round2..penang je....
tapi akhirnya kiteowg dapat kata sepakat untuk pergi sungai petani atas permintaan seorang sahabat baik kami..hehehehe..."..dia de niat lain tuuu"...hahaha syussshhhh...aku dah janji xkan bongkarkan..hahahaha...buat suspen lehh..hehehe
kiteowg juz TENGOK je banyak~...!!...tapi BELI ckit je..hahahahaha...
tapi yang besnya dapat makan "Mcdonald"..seperti biasa aku akan order fav food aku..."Fillet O Fish"...sedapp...oooo..hahahaha...
time balik kolej tuuu rasa macam xmau turun bas je....tapi apabila terlihat muka seseorang yang agak menakutkan..(bus driver)..hahaha...turunlahh nampaknya...huaaaaaaaaaaaaaaaa
terpaksa lalui hari-hari macam biasa..."HARI-HARI SEBAGAI SEORANG PELAJAR"...huuuhhh....



No comments: