Sunday, April 3, 2011

SUSAH...

 adakah blog ni berguna???
aku maksudkan,....
untuk orang mcm aku.....
sampai skrg aku xtau ar apa kegunaan blog ni...
adakah sebagai tempat untuk meluah perasaan???
ala...cm diari....
ermmmm.....
still menjadi tanda tanya....
dulu time kecik2...
kecik ke??...hahah
ermm...
tulis kt buku je...
diari konon...
selamat je selama ni de dlm almari aku....
tah2 de org baca...adehhh..
maluuuuuuuu.....
semua kisah monyet ada dalam tu..hahaha
"less" bab kematangan....aha
tapi dah de teknologi terkini....
huuhh BLOG le....
huuuh ini membuatkan aku terpikir sekejap...
adakah ia sebagai medan meluah perasaan???
adakah ia sebagai medan meluahkan rahsia yang beranak pinak dalam diri..hinggakan xmampu dibendung lagi??
tapi semua orang dapat baca...
baik calling diowg trus bagitahu...buat penat taip je...
n pastu sebarkan...
aku rasa blog ni...ruangan ni..
lebih sesuai untuk orang yang nak buat bisnes jual pape ke...
or benda2 lain yang..
ala benda yg utk "SHARING"...
ermm bagi sesetengah orang....
diowg meluahkan perasaan untuk dikongsi bersama rakan....
maybe diowg bleh bagi nasihat or bleh "less" kan diowg punya prob....
tah le....
setiap orang lain pendapat tentang ni...
maksud aku.."meluahkan perasaan"
ermm akhirnya melukakan hati dari sudut lain....
erm....
mcm aku......
ruangan ni aku gunakan untuk luahkan perasaan....
ia membuatkan aku tenang....
tapi hampehnya...
semua ni  dpt dibaca oleh semua org...
lagi laa hampeh...
adoyaiiii....
abis tu nak luah perasaan ktne??
adoi..
nampaknya kene 
back to "dulu-dulu" punya cara...
arhhh...xselamat...xselamat~!!!!!..
abis tuh nak luah ktne???
abis tuu apa guna blog nih??
nak jadikan sebagai ruangan cter aktiviti harian??/
tah le....
describe arh sendiri....


P/S: so nampaknya dan sebaiknya diluahkan kepada YANG MAHA ESA...mcm aku...maybe masih kurangnya kekusyukan aku dalam doa aku kepada-NYA..n maybe gak doa aku masih belum ckup lagi...supaya Allah memudahkan segalanya...menyelesaikan kekusutan dalam fikiranku...menenangkan hati dah perasaanku...menghilangkan sifat munafik dalam diri... menghilangkan sikap mazmumah yang memakan diriku sehingga aku menjadi umat yang kurang bersyukur dengan kurniaan Allah yg mulia iaitu"sahabat" .....memudahkan amal makruf nahi mungkar dalam diriku....sooo disebabkan tu ruangan ni telah dijadikan tempat aku meluahkan perasaan...sehinggakan telah menyakitkan hati rakan-rakan ku..(it's happen/happened all the time).....khilafnya aku sebagai hamba-NYA.....sorry 4all~....

No comments: