Monday, August 9, 2010

kita perlu BERANI~!!


wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~!!..takottt...gayat...."mati aku~!!"..tuu la yang ada difikiran aku bila first time menjejakkan kaki atas titi ni..huhuhu....tapi akhirnya aku n kengkawan berjaya gak akhirnya...HOOREY~!!!!......

aku nak share ckit...sebelum aku berjaya naik n berjaya harungi halangan ni...aku de gak trpikir....
"titi ni ibarat kehidupan aku..selalu kita akan hadapi perkara yang susah untuk berjaya..kalau kita berani..n tetapkan azam yang kita boleh BERJAYA~!!...kita bolehhh..berjaya...hehehe tetiba teringat lagu yang sentiasa dimainkan kat sekolah menengah dulu...>

jika kau fikirkan kau boleh...
kau pasti boleh melakukan..
jika kau fikirkan kemenangan.
kau hampiri kejayaan...
enkaulah..apa kau fikirkan..
terkandung dalam pemikiran...
berfikir boleh melakukan..
fikirkan BOLEH~!!..fikirkan BOLEH~!!

ermm..pasti korang pernah dengar lagu ni kan??..hehehe..lagu ni arr yang bagi semangat kat aku untuk hadapi..hari-hari kat sekolah dulu yang kadang2 bes..n kadang2 membosankan..huhu...berbalik kepada time nihh..hehehe ni semua cara2 release tension....kiteowg sekarang jalani kehidupan sebagai pelajar MATRIK..of coz ar sentiasa ada tekanan...huhu....... so setiap hari sabtu memang kiteowg akan ada sesi beriadah..hehehe ni antara salah satu aktiviti yang kiteowg jalankan..hehehe

No comments: